Продавець інтернет-магазин "ПОДАРУНКИ ДЛЯ ВСІЇ РОДИНИ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
501 відгук
ШКІРАНІ ОБКЛАДАНКИ ДЛЯ ДОКУМЕНТІВВИБРАТИ
ПОДАРКИ ДЛЯ ВСЕЙ СЕМЬИ
+380 (68) 804-55-27

Поширені питання

  • Как оформить заказ?

    Вариант 1

    Выбираете понравившийся Вам товар, нажимаете на кнопку "Купить", в появившемся окне корзины заполните обязательные поля: e-mail и номер Вашего телефона, укажите адрес доставки и способ оплаты, в течение 5-30 минут с Вами свяжется менеджер для подтверждения заказа.

    Вариант 2

    Выбираете понравившийся Вам товар, рядом с кнопкой "Купить" есть кнопка с изображением телефонной трубки, нажмите на нее и оставьте свой номер телефона, с Вами свяжется менеджер и оформит заказ в телефонном режиме.

    Вариант 3

    Наберіть номер телефону, зазначений на головній сторінці ( 066-610-94-26 ) та оформіть замовлення по телефону.

    Приємних Вам покупок!


     

  • Ви відправили замовлення чи ні? Де ТТН?

    СМС з номером декларації (ттн) ви отримаєте рівно в 18.00.

    У нас налагоджена автоматична розсилка ттн з усіх надісланих замовлень за день. відправником смс буде "moypodarok", не пропустіть. Не варто відповідати на такі смс. так як ми, все-одно, не отримаємо ваше повідомлення. Це ім'я робота використовується виключно для розсилки ттн.

  • Чи можу я повернути товар?

    Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням (стаття 9 Закону про захист прав споживачів).

    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів не враховуючи дня покупки.

    Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

    Товаром неналежної якості слід вважати товар, який не відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії товару в нормативно-правових актах і нормативних документах, або умовам договору із споживачем.

    Споживач, купуючи товар, має право розраховувати, що нормальна робота (застосування, використання) товарів повинна забезпечуватися протягом гарантійного терміну, терміну придатності, встановленого на такий товар. Якщо протягом цих строків з'ясується, що придбаний товар є неякісним, споживач має право заявити певні вимоги.

    Гарантійний термін товарів в нашому магазині 14 днів.

    Існує певний перелік товарів, які обміну в будь-якому випадку не підлягають. Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою КМУ від 19.03.94 р. № 172. До нього, зокрема, входять: лікарські препарати і медичні засоби, предмети сангігієни, світлочутливі товари, парфюмерно-косметичні вироби, дитячі іграшки, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, тканини, білизна натільна, постільна білизна та деякі інші товари. Поверненню не підлягають надувні вироби.

    Продавець відшкодовує вартість товару або міняє його на аналогічний, але зобов'язання по транспортним витратам несе Покупець.

    Повернення товару здійснюється за адресою, вказаною в товарно-транспортної накладної (ТТН), яка буде прикріплена до вашої посилки при отриманні.

    Перед поверненням, зв'яжіться з нами, можливо, проблему можна буде вирішити іншим способом. При поверненні товару продавцю, обов'язково надішліть номер поворотної ТТН у СМС на тел. 066-610-94-26, номер накладної вам видадуть у відділенні Нової пошти при оформленні відправлення.

     

     

  • Які способи оплати за товар?

    Сплатити можна наступними способами:

    1. Післяплата

    За товар можна розрахуватися при отриманні товару у відділенні перевізника. У цьому випадку, Ви додатково сплачуєте комісію 2% від суми післяплати + 20 грн. транспортної компанії за пересилання коштів Продавцю (згідно тарифів перевізника Нова Пошта).

    Інтернет-магазин залишає за собою право, в деяких випадках, настійно рекомендувати здійснити часткову або повну передоплату.

    2. Здійснити передоплату на картку Приватбанку

    Через термінали поповнення або Приват 24. У разі передоплати, Ви економите на доставці, сплачуєте тільки за послуги пошти за доставку і не платите комісію за пересилку грошей Продавцю.

    3. Сплатити за покупку на сайті

    Після додавання товару в корзину, необхідно вибрати спосіб оплати "Оплата картою Visa, Mastercard", після оформлення замовлення, Вам буде запропоновано заповнити необхідні поля для розрахунку картою.

    У разі оплати на сайті, Ви економите на доставці, сплачуєте тільки за послуги пошти за доставку і не платите комісію за пересилку грошей Продавцю.

    4. Оплатити готівкою кур'єру

    Цей спосіб оплати дійсний при доставці товару р. Одесі.

    5. Безготівковий розрахунок

    Оплата на розрахунковий рахунок підприємства - цей варіант зручний для юридичних осіб та підприємців.

  • Яким способом доставляє товар?

    Доставка транспортною компанією НОВА ПОШТА

    • При оплаті на карту - доставка обійдеться покупцеві в межах 40-60 грн., в залежності від регіону, ваги і габаритів посилки.
    • Оплата при отриманні - доставка вам обійдеться в межах 30-60 грн, залежно від регіону, ваги і габаритів посилки + комісія за повернення післяплати (2% від суми замовлення + 20 грн. за обробку замовлення), в середньому, повернення коштів коштує 30-35 грн.

    Доставка кур'єрською службою УКРПОШТА

    Витрати по доставці обійдуться Покупцеві в межах 30-35 грн.

     

  • Як заощадити на доставці?

    Найпоширеніший спосіб доставки у нас - транспортною компанією Нова Пошта. Послуги даних перевізників коштують недешево і залежать від віддаленості населеного пункту, ваги і габаритів посилки, суми післяплати та оціночної вартості товару.

    При отриманні посилки у відділенні перевізника Ви оплачуєте доставку. Але не всі знають, що сума доставки включає в себе кілька частин:

    • перша частина - доставка від відділення до відділення 35-60 грн;
    • друга частина - комісія за відправку накладеного платежу продавцю, а це 2% від суми + 20 грн за обробку замовлення (у середньому 30-40 грн, в залежності від суми ).

    У підсумку, доставка вам може обійтися від 65 грн і більше.

    Але ви можете заощадити на другий частини платежу і не платити комісію за повернення післяплати. Для цього при оформленні замовлення потрібно вказати спосіб оплати: "картка Приватбанку", а наш менеджер надішле вам sms з реквізитами. Ви сплатите вартість доставки у відділенні Нової пошти тільки в одну сторону.

    Якщо у вас карта іншого банку, то за товар можна розрахуватися на сайті. Для цього, при оформленні замовлення, вибрати спосіб оплати "Оплата картою Visa, Mastercard - LiqPay" і далі за підказками.

    А якщо бажаєте оплатити посилку у відділенні, ми відправимо її післяплатою.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner